En helt særlig tiltrækningskraft

Der er et sted i vores hus som altid tiltrækker sig ekstra opmærksomhed og giver anledning til hyggelige snakke med både børn, gamle og gæster. Magneterne på vores køleskab. Jeg har de sidste to år bestilt 10-20 magneter om året fra Social Print Studio med billeder fra min telefon. Det er utrolig nemt og lige til at betjene deres app. Når billederne er valgt har man mulighed for enkel redigering og tilpasning, personlig info indtastes, tryk OK, så er bestillingen lagt og efter max 3 uger ligger de lækre magneter i postkassen.
Magneterne leveres i en fin lille lærreds pose som også egner sig til indpakning hvis magneterne skal videre som gave, jeg elsker når der er kælet for detaljerne og tænkt over hele oplevelsen fra bestilling til modtagelse.
Jeg har netop modtaget 20 nye magneter med billeder af mine 4 børn fra lillebrors første 4-5 dage. Billeder som får mit hjerte til at slå lidt hurtigere og lykken til at drøne gennem kroppen.

Jeg har før prøvet at bestille magneter fra andre producenter men ingen har kunne holde papir på plads som disse.
Social Print Studio har også andre produkter, fotofremkaldelse, fotostriber, plakater og bøger. Jeg har tidligere bestilt en årsplakat med 54 billeder fra vores år 2015, den er også i super kvalitet og indbyder igen til mange fine mindesnakke.

Jeg tager MANGE billeder hver dag! Billeder af mine unger, vores hus og vores liv. Billeder som selv flyver videre og bliver gemt i en sky. Billeder som jeg nyder at se på i dagene efter de er taget men som så efter et par dage forsvinder i mængden. For 10 år siden var jeg god til at få printet ud og sat ind i mapper, for 8 år siden var jeg lidt dårligere, men der ligger da 1/2 mappe til Astrid, for 4 år siden blev det til en enkelt fotobog til Erik og nu flyver hverdagen forbi. Derfor er disse magneter geniale til mig, det tager ingen tid at bestille, de er meget rimelige i pris, kvaliteten er super lækker og jeg ser på billederne hver dag!

Når der ikke længere er plads på køleskabet tror jeg at der bliver sorteret mellem billederne og så køber jeg en magnetplade til pensionerede billeder. De skal i hvert tilfælde ikke gemmes væk.

Dette lille skriv er hverken sponsoreret eller reklame men bare min umiddelbare begejstring for et produkt som gør mig glad.




Kommentarer

Populære indlæg