Forår hele året

Efter jeg i sidste uge modtog mit smukke guldtapet ser jeg potentielle tapetvægge alle steder i vores hjem. Alle rum i huset er velsignet med savsmuldstapet som vi desværre ikke orkede at pille ned da vi flyttede ind for to år siden. Og nu er der møbler, billeder, lamper og liv på alle vægge hvilket gør at jeg absolut ikke orker at fjerne tapet i hele rum lige nu. Så måske en væg ad gangen er løsningen til at starte med.
Jeg har forelsket mig i et tapet som vil bringe forår og liv til vores stue alle tider på året. Min forelskelse i tapetet blev kun forstærket da jeg forleden kom til at købe et litografi nede på min yndlingscafe på Sorø station.
Mette og Thomas som ejer cafeen har fået en fantastisk deal med en gut der sælger ud af alle de billeder og litografier han har samlet gennem sit liv. Jeg synes det er helt fantastisk at han vil dele ud af sin samling på den måde. Billedet er en skitse med forskellige bogfinker og det vil passe så fint til mit nye tapetcrush. Ønske ønske ønske!

Tapetet er lige som mit guldtapet fra Tapetforum.dk De har virkelig mange smukke tapeter og jeg skal gemme pengepungen langt væk for ikke at blive revet med når jeg sidder og drømmer om aftenen!
Billedet har jeg lånt fra Tapetforum.dk 



Kommentarer

Populære indlæg