søndag den 15. januar 2017

Alt der glimter er guld... næsten

I sidste weekend modtog vi (min unger og jeg) en pakke vi havde glædet os til til at se nærmere på lige siden vi trykkede bestil.
Pakken indeholdt bl.a. frugtposer, muleposer og strygestof i de mest fantastiske regnbueglimmerfarver. Efter sen søndagsmorgenmad blev vi siddende og gik igang med at klippe, tilpasse og udtænke design. Ungerne blev vildt grebet af det. Min yngste på 3 år (næsten 4) sad længe og klippede figurer som han lagde i et fint mønster på posen. Pigerne gik mere systematisk til værks med tegninger, skitser og skabeloner. Min mellemste på 8 år blev så grebet at hun fik pyntet både bukser og bluser og senere da en veninde kom på besøg måtte vi finde mere tøj frem så de kunne lave venindetrøjer.
Det var virkelig en hyggelig aktivitet og alle resultater blev så flotte. Når de små udklip var strøget på og beskyttelsesfilmen taget af var det som om glimmeret fik et ekstra spark, der er i hvert tilfælde fuld knald på glitter og glimmer. Det eneste jeg skulle hjælpe med var strygeprocessen når mønsteret var færdigt og lagt på det udvalgte emne, resten klarede de selv. Vi har heldigvis masser af strygeark tilbage så der pimpes endnu flere kedelige bomuldsbluser og indkøbsnet.
Herlighederne kan købes lige her.
Dette er hverken reklame eller sponsoreret, det er bare et tip om en virkelig hyggelig kreaaktivitet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar