Lige til at dyppe i theen

I søndags skulle vi finde på lidt advent lækkerier til aftenhyggen med spil og adventskrans. Min søde mand med den søde tand elsker de sprøde Bastogne kiks. Jeg kan heller ikke sige mig fri for at list en eller to ned når først pakken er åbnet.
For efterhånden længe siden pinnede jeg en opskrift på hjemmebagte bastognekiks og de har ligget i baghovedet og summet siden. I søndags poppede de frem i min hukommelse og heldigvis havde jeg alle ingredienserne og de var ydermere super nemme at lave. Det tog ikke mere end 20 minutter fra jeg vejede de første ingredienser af til jeg tog kagerne ud af ovnen. Kagerne er super gode, en velkendt smag og alligevel med et twist som bare gør dem endnu lækrere. Opskriften kan findes lige her og jeg kan kun anbefale jer at prøve den hvis i overvejer at tilføje en ny småkage til julekageproduktionen.

Kommentarer

Populære indlæg