lørdag den 3. december 2016

Jul på Stationen 2016

Som jeg har skrevet om tidligere er jeg i næste uge vært ved det fineste julemarked på Sorø station sammen med Mette som har cafeen Skotte & Stentoft i det gamle billetkontor. Sidste år var første gang vi kastede os ud i afholdelsen af et kunst, design og delikatessemarked. Det var en stor succes og vi fik blod på tanden. Vi har efterfølgende afholdt 3 markeder på Stationen og nu er der kun 5 dage til vi åbner dørene til det næste marked.
Denne gang har vi udviddet med 12 ekstra stande, vi har lejet lejligheden ved siden af ventesalen så der bliver god plads og masser af muligheder for at finde de helt rigtige, smukke, lækre, fantastiske julegaver, værtindegaver, venindegaver eller bare fordi gaver. Jeg skal selv have en stand med serigrafitryk, skærebrætter, bordskånere og så får jeg selskab af min ældste datter Ellen som har produceret en hel skov af smukke foldede juletræer i alle regnbuens farver. Jeg glæder mig til at dele oplevelsen med hende og til at byde jer alle sammen velkommen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar