Det er det udenpå der tæller

Hvis i følger min instagramprofil kommer det nok ikke bag på jer at vi går meget op i gaveindpakning her hjemme. Når pigerne skal afsted til fødselsdag bruger vi lang tid på at planlægge og indpakke de små gaver. Hver gave får sit eget eventyr og nogen gange er det svært at sende den videre ud af døren for vi bliver så glade for den under indpakningsprocessen. Igår skulle Astrid afsted til en pigefødselsdag med temaet "Rudolf med den røde tud", så temaet til gaven var givet på forhånd.
Pakken blev pyntet med Rudolf og alverdens små dimser som helt sikkert findes på Julemandens værksted. Fælles for alle de pakker vi laver er at der er 2 små chokolader i indpakningen, denne gang var de pakket ind som minigaver og bidrog til julestemningen.

Jeg har en 7. gaveindpakningssans som ubevidst holder øje med nye dimser og dutter der kan pynte gaverne. Mine leverandører er Netto, Brugsen, Rema, Søstrene Grene, Flying Tiger, Bog og ide, CcHobby samt diverse genbrugsbutikker. Der er altid lige den lille dims som helt sikkert kan blive til noget særligt.






Kommentarer

  1. Nøj sikke vidunderlige og fantastiske gaveindpakninger. ELSKER dem.

    Hos os er det lidt på samme måde, ihvertfald for min yngste der let kan bruge flere dage på at lave en fantastisk gaveindpakning til en børnefødselsdag. Det er nogle gange lidt et pres hvis der ikke er så meget tid, men mest er det simeplthen så skønt og de andre børn i klassen ELSKER det og går på forhånd og glæder sig til hendes indpakninger. Sådan tænker jeg også børnene der får disse fantastiske gaver (og så med indbygget slik) må have det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker at være med på sidelinien og høre de historier der følger med indpakingen og jo, vennerne glæder sig til at se hvad pigerne finder på.

      Slet
  2. Hvad angår indpakning, er jeg altid lige facineret over hvad du og ungerne finder på - der er aldrig en pakke der er ens, og det er jo ellers længe vi har læst med ;) Det er så fint :D

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Pigerne går meget op i at lave en pakke som ikke er set før, der er dog nogen temaer der går igen ☺️

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg