onsdag den 19. oktober 2016

Jul på Stationen 2016

For 5. gang sidsen sidste sommer er jeg igang med at planlægge og arrangere kunst, design og lækkerimarked på Sorø station sammen med vores søde venner Mette og Thomas som har Sorøs hyggeligste cafe, Cafe Skotte & Stentoft. Siden sidste jul har vi afholdt Forår på Stationen, Lopper på Stationen og Efterår på Stationen. Det har været en fest hver gang men jeg glæder mig nu helt særligt meget til julemarkedet. Der findes ikke nogen markeder der kan slå den stemning der er på et julemarked, jeg ELSKER det!
Sidste år havde vi fyldt den gamle ventesal med 18 lækre stande, det var fantastisk, det var en fest! I år har vi fået lov til at leje lejligheden ved siden af ventesalen og kan altså udvide til over 30 dygtige kunstnere, designere og producenter. Vi har hele holdet på plads, plakat og postkort er sendt til tryk og jeg præsenterer nye udstillere ca hver anden dag på julemarkedets facebookside, følg med her.

Selv skal jeg have en stand med mine tryk, bordskånere og skærebrætter. Ud over mine egne sager har jeg inviteret min store Ellen med. For 3 år siden foldede hun juletræer i massevis, de var så fine og jeg bliver glad hvert år jeg tager dem frem af julekassen, så lige nu folder hun på livet løs igen så hun kan sælge sine små træer på Stationen. Det bliver hyggeligt at stå på marked sammen med hende, og meget rart med en der kan passe standen når lillebror i maven sparker til min blære.

Markedet løber af stablen fredag den 9. december fra 14.00-18.00 og lørdag den 10. december fra 10.00-16.00.
Håber vi ses!


3 kommentarer:

  1. Skrevet på årets jule to-do liste 🎄

    SvarSlet
  2. Hvor er din smarte cirkelskære fra? Efterlader den et lille hul i midten?

    SvarSlet