Et gyldent samarbejde

I øjeblikket har jeg godt gang i trykkeriet. På lørdag har jeg nemlig fernisering i en af Sorøs hyggeligste butikker. Guldsmed Guldregn. Anja og hendes lærling Amalie har designet og produceret en masse fantastisk smukke smykker, både ringe, ørestikker, halskæder og armbånd som alle er inspireret af mine tryk. Anja og Amalie valgte at jeg skulle trykke mine tryk fra facet serien og det har været en sand fornøjelse at lege med mine gamle rammer igen, blande farver og kigge på kompositioner. I morgen skal jeg møde i butikken når jeg er færdig i børnehaven og så skal vi ha sat en udstilling op. Jeg glæder mig til at se mine tryk sammen med smykkerne danne en helhed! Og så må vi se om jeg kan holde mig i skindet og ikke spendere hele formuen på smykker, jeg har godt nok forelsket mig i et par stykker!
Fra på mandag kan smykkerne også købes via ShopSorø.

Hvis i kommer forbi butikken kan i fra på lørdag og frem til 27. november deltaget i konkurrencen om mit guldsmed tryk i mint og guld samt et sæt facet ørestikker.



Jeg bliver virkelig stolt når jeg læser hvad Anja har skrevet om mig og mine tryk i sit nyhedsbrev. Det er sjovt at se "sig selv" på skrift. 


Kommentarer

Populære indlæg