Sorø station, et sted hvor ting kan lade sig gøre...

Sorø station får en større og større betydning for mig. Det sted har så meget potentiale og er omgivet af så mange fantastiske mennekser at jeg faktisk slet ikke er i tvivl om at Stationen nok skal blive til noget stort en dag.
For lidt over 1 år siden åbnede to fantastiske mennesker den hyggeligste cafe i den gamle kiosk på Sorø station. Jeg forestiller mig at de havde kriller i maven og mange spørgsmål om hvad fremtiden ville bringe. Jeg tror dog ikke de i deres vildeste fantasi havde drømt om alle de sjove ting der allerede er sket på Stationen det sidste år!? Jeg har været så heldig at netop de to mennekser er med på en masse narrestreger. De ligger hus til rigtig mange spændende arrangementer, de bager kager og boller som er så lækre at de er en togtur til Sorø værd, og så har de fra dag 1 været med på ideen om at lave markeder på Sorø station. Først prøvede vi med Jul på Stationen, vi var vilde med det! I foråret efterfulgte Forår på Stationen, vi elskede det og om 1,5 uge byder vi velkommen til Lopper på Stationen. Rammerne er perfekte, lokalbefolkningen bakker op og stemningen på og omkring stationen er lige i øjet!
Jeg glæder mig helt vildt til endnu en fantastisk dag på Sorø station. Vi har sat rammerne og håber at en masse lækre loppere vil finde vej og bruge deres søndag sammen med os! Ses vi?
Som til de to foregående markeder har vi fået hjælp til plakaten af dygtige Nola. Hun er virkelig en stjerne, og hun rammer plet hver gang mht vores ønsker!

Kommentarer

Populære indlæg