lørdag den 16. april 2016

Shaker box, jeg har lært noget nyt

I sidste weekend drog min mand og jeg afsted på kursus sammen. Et kursus jeg virkelig havde glædet mig til. Jeg vidste ikke hvad det gik ud på, havde googlet en lille smule, havde set lidt billeder af hvad det måske kunne ende med, men havde ingen ide om jeg kunne finde ud af det. Vi kørte ud over de midtsjællandske marker mod Stenlille. Solen bragede fra en skyfri himmel. Rundt om sidste hjørne tittede det lille røde træhus frem. Total idyl var sat.

Lars og Bodil tog i mod os, vi var 3 kursister så nomeringen var god :)
Lørdag fløj afsted, da vi efter 7 timer pakkede sammen for natten havde vi skåret, tilpasset, blødgjort og hamret sammen. Vores fine boxe stod i spænd og ventede på at blive lavet færdige søndag.

Søndag skulle vi ha gang i de store maskiner, stiksav, båndsliber og centersliber. Vi tegnede, tilpassede og nittede bunde i både boxe og låg. Resultatet var fantastisk og jeg kan slet ikke vente til næste gang Lars og Bodil inviterer til Shakerkursus. Jeg er ikke færdig med at finde ud af hvad jeg kan lave med den teknik og har fået flere ideer til hvad jeg gerne vil prøve.

Se flere billeder fra kurset lige her 





1 kommentar:

  1. Hvor er de smukke, holder de mange kurser ? kan jeg finde dem et eller andet sted og læse noget om dem ?

    SvarSlet