Påske på instagram

Hjemme efter en skøn dag på arbejde. Varm the i koppen, glade børn i haven og spændende post uden afsender på bordet. Det er da bare noget af det bedste ved påske! Kuverter med hemmelig afsender. I brevet lå det fineste gækkebrev jeg nogensinde har modtaget. Sammen med det lå tre forårsranker som jeg har sukket efter. De er kreeret af en af de kvinder som konstant inspirerer mig på instagram. Pia Skytte er i  mine øjne en mester med saks og papir. Hun tryller den ene fantastiske ranke frem efter den anden. Min drøm er at Pia en dag laver en bog med vejledninger så vi andre dødelige også kan være lidt med. 
I første omgang føler jeg mig dog som dagens heldige kartoffel. Et brev fyldt med guld lige ned i min postkasse!

Sender i gækkebreve? Efter jeg har modtaget brevet fra Pia har jeg helt fået lyst til at finde papir og saks frem i weekenden og hygge med ungerne.


 

Kommentarer

Populære indlæg