Flise makeover

Vores funklende nye køkken manglede lige det sidste UMPF for at være helt som jeg drømte om. Den grønne stribe i gulvet passede til et billede jeg havde set af nogen palmer på instagram. Heldet ville at netop de palmer var planlagt til at blive trykt på fliseklistermærker. Jeg bestilte fluks 5 stk da de endelig landede på lageret og modtog dem med posten et par dage senere. Vi var egentlig på vej ud af døren men jeg kunne ikke vente, fliserne skulle friskes op. Med et snuptag klistrede jeg de smukke palmer på mine fliser, helt enkelt og uden bobler. Klistermærket gled lige på og lavede den flotteste overflade. Jeg er solgt! Jeg kunne sagtens finde på at "skifte" fliser lidt oftere og dermed få følelsen af nyt køkken med jævne mellemrum. 
De smarte fliseklistermærker er købt hos Tile junkie, en lille dansk virksomhed som jeg spår en stor fremtid. 
Bonus info, hvis man melder sig til deres nyhedsbrev får man på torsdag en mail med en god rabatkode som passende kan bruges på de første flisemærker. 

For god orden skyld vil jeg nævne at dette indlæg ikke er sponsoreret. Ord og holdninger er mine egne, jeg har kun spurgt om lov til at dele informationen om nyhedsbrevet med jer. 



Kommentarer

  1. Ser vildt godt ud, gid jeg havde fliser på væggen i mit køkken... mon man kan få noget der kan friske en grim stålbue lidt op? Glæder mig til vi engang når til køkkenet i projekt sætte hus i stand :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :) Vill eogså ønske at jeg havde mange flere fliser jeg kunne sætte mærker på :)

      Slet
  2. Så skønne palmer, du er så god til at tænke ud af boksen Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, du er altid så sød! Bliver så glad for dine kommentarer!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg