Kæmpe cookie

Vi er lagt ned med influenza her hjemme. God gammeldaws influenza med feber, hoste, ubehage og kun 25% energi. Mellemste musen er dog ikke ramt og synes pt at vi er den værste familie man kan bo i!
For at hjælpe på sagen havde jeg lovet at bage verdens største cookie til hende igår. Jeg havde set en opskrift på instagram som så lækker ud. Grundet min febertilstand havde jeg ikke slået min hjerne helt til så det var først da dejen var blandet at det gik op for mig at det var en ret stor portion!
Jeg endte op med at bage over 100 alm cookies og en kæmpe en af slagsen. Ikke verdens største men den blev godkendt af modtageren!
Opskriften kan findes på denne instagram profil og hvis man ikke overvejer at fryse en stor del af dejen kan jeg anbefale at bage enten halvdelen eller en fjerde del.



Kommentarer

  1. Det er så synd for jer alle :-( og jeg håber I snart er på benene igen, men kunne nu ikke lade være at trække lidt på smilebåndet over den kæmpeportion cookies. Knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg er ved at være menneske igen men to unger er stadig ramt. Det er en hård omgang der rasere Dk i øjeblikket. Så er det godt der findes sådan noget som cookies!

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg