Det spirer, nye tryk

Jeg er igang med at planlægge forårsmarked sammen med Mette som ejer Cafe Skotte & Stentoft på Sorø station. Planlægningen skrider frem ad og vi glæder os helt vildt til den 29. april hvor vi åbner dørerne til det 2. kunsthåndværk og designmarked på Sorø station.
Vi har valgt at give markedet en overskrift. En overskrift som de forskellige udstillere kan lade sig inspirere af hvis de har lyst. En overskrift der kan skabe en rød tråd på samme måde som Jul er den røde tråd for julemarkedet.
Vores overskrift er "Det spirer", og vi håber at markedet vil være med til at skabe en smuk forårsstemning i Sorø og omegn.

For et par uger siden gik det op for mig at jeg jo også selv kan lade mig inspirere af overskriften så jeg satte mig med papir og tusch. Efter mange forsøg og sammenkrøllede stykker papir faldt mit valg på 4 motiver som kunne kombineres på kryds og tværs.
Jeg fik mine trykkerammer med posten idag og trods feber og influenza kunne jeg ikke dy mig for at lave de første prøvetryk.
Det er altid helt vildt spændende første gang rammerne løftes. Når trykket så står knivskarpt og helt som jeg havde håbet får jeg et sus af lykke!
Mine nye tryk blev helt som jeg havde set det for mit indre øje så jeg er virkelig godt tilfreds. Nu ser frem til febertågerne er lettet så jeg kan komme igang med produktionen til det kommende forårsmarked.





Kommentarer

Populære indlæg