Rastløshed og pink maling

De sidste to dage har jeg været syg, mit humør har været helt i bund og energien lige så. Efter at have sovet hele dagen igår fik jeg en stor rastløshed og uro i kroppen. Der skulle ske et eller andet.
I kælderen stod en lille bøtte pink maling. 1-2-3 så var det første trappetrin malet og så skulle der ikke meget indre dialog og overtalelse til at overbevise mig om at et par trin mere og døren til kælderen da også skulle males pink. Så da min søde mand trådte ind ad døren efter en lang dag var energien steget lidt i huset og entreen var blevet en anelse mere pink.




Kommentarer

  1. Fantastisk Camilla! Elsker din farveglæde!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Hvor er du sød! Ja jeg lever vidst i en regnbue :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg