torsdag den 3. december 2015

NoMy engle

Sidste år havde jeg det fineste samarbejde med Nola. Nola som jeg skatter meget højt! Nola formår og forstår at forvandle mine kaos tanker til noget ægte, det er fantastisk at kende sådan et menneske.
Vi fik lavet de smukkeste engle som vi var (er) rigtig stolte af. Resterne kommer med til Jul på Stationen. Til dem som enten købte englene af os sidste år, eller har planer om at købe dem i år kan der printes mal selv vinger som kan klippes ud og bruges til en rigtig fin bedstemor, mormor, farmor gave.





8 kommentarer:

  1. De er fantastiske dine engle :-)
    Virkeligt godt lavet.
    God kreativ og julet weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ihh tak skal du have ! Og skøn jul til dig!

      Slet
  2. åhh tusinde tak for de fine ord :-* Ja, det er sådan en skam at vi ikke bor lidt tættere på hinanden!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt i har købt sommerhus! Det lugter lidt af at være tættere på :)

      Slet
  3. Glæder mig til at komme til Jul på Stationen. Har endnu ikke kunne finde julestemningen, så har store forventninger til, at jeg går derfra helt klar og tanket op med julestemning :-)

    Tror det bliver et fantastisk arrangement.

    MVH Rebekka

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Håber du fandt lidt julestemning på stationen! Det var dejligt i kom forbi :)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak skal du ha! Vi er også meget glade for dem :)

      Slet