onsdag den 2. december 2015

Det sørme det sandt

Så blev det december, helt uden at jeg lavede julelarm og ballade her på bloggen. Mit arbejde har krævet rigtig mange kræfter, så bloggen er blevet nedprioriteret for at gemme det sidste overskud til mine små poder.
December er dog budt velkommen her i Sorø. Ikke med fanfare og kanonsalutter men lige så stille og med små skridt.
Kalenderlyset var klar før 1. december, det havde jeg ikke selv regnet med. Adventkransen var klar inden 1. søndag i advent var slut så ingen jule klager har fra.
Jeg har 16 dage tilbage af arbejdsåret 2015. Det har været et godt, spændende, frustrerende og lærerigt år. Da jeg hoppede ind i 2015 vidste jeg ikke hvor jeg ville ende henne, men jeg ønskede mig et særligt sted. Til mit store held blev der netop en stilling ledig netop der hvor jeg gerne ville være. Jeg er glad for at vide at når jeg om 29 dage hopper ind i 2016 ved jeg hvor jeg skal møde 4. januar, hvad resten af året byder på ved jeg ikke. Men mon ikke der bliver fart på og jeg får gang i en masse sjove ting.

På kort sigt ser jeg frem mod julemarkedet på Sorø station om 1,5 uge. Jeg glæder mig helt vildt meget til at slå dørene op og byde velkommen sammen med Mette fra Cafe Skotte & Stentoft.

Skovpædagogens adventskrans. For snart mange år siden vandt vi en fin adventskrans til julefrokost i min mands familie. Den krans bliver ført videre hvert år, alle år i Madam blå, skovtemaet skifter fra år til år. fa


Jeg er med i en adventskalender sammen med en masse søde damer. I søndags udvekslede vi gaver og jeg kunne åbne den første fra Rikke. Indholdet var så fint og passede lige hjem til mig. Fantastisk at man kan modtage så fin en gave fra en man ikke har mødt før. 

2 kommentarer:

  1. Sikke dejlige julehilsener, jeg kommer helt i julestemning når jeg sådan scroller ned ad din blog.
    Julehilsner Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød TAK! og glædelig jul!

      Slet