Det er virkelig virkelig

Vi har fået plakater og postkort hjem med reklame for Jul på Stationen. Så er det altså virkelig virkelig. Om lidt mere end en måned slår vi dørene op til Sorøs fineste julemarked. Vi har fået fat i 16 utrolig dygtige designere, kunsthåndværkere og producenter. Jeg forudser at min pengepung bliver ganske tom den weekend, alle de smukke produktbilleder der tikker ind på min mail lokker! Jeg har efterhånden min ugentlige gang på stationen når vi liiige skal ha noget på plads, beslutte små og store ting osv. Hver gang jeg træder ind i cafeen bliver jeg glad. Det er det perfekte sted til et stemningsfuldt julemarked.
Ind til videre hænger plakaten på Sorø station og på min kælderdør, men det er kun ind til vi indtager byen og overplastre den med de fine plakater!


Kommentarer

Populære indlæg