My chair, Nomad chair.

Fredag inden jeg pakkede sammen og drog på arbejde ringede posten på døren og leverede et kæmpe paprør. Et paprør jeg har set frem til at modtage i flere måneder. Jeg har løbende fulgt med via mail og de sociale medier her og her. Først var der spændingen om det overhovedet ville lykkedes, så var der spændingen om hvor meget der ville blive samlet ind og til sidst har der været spændingen om produktet ville leve op til de efterhånden tårnhøje forventninger.
Jeg satte røret i stuen, pakkede mig sammen og drog afsted. Efter arbejde skulle alle de praktiske (kedelige) ting ud af verden inden jeg kunne sætte mig i en solstråle på gulvet og åbne mit kæmpe paprør. Sug i maven! Selv usamlet nede i røret er der ingen tvivl om at det er et udsøgt smukt produkt der skal samles. Stolen kommer i 6 dele og en læderrem. Det tager ca 5 min at samle Nomad Chair fra WeDoWood.
Stolen er utrolig smuk og stilet, selv om den er helt ny står den i stuen som om den allerede har en masse gode historier at fortælle. Det er en stol som vil holde og om 50 år har den sikkert endnu flere gode historier i ærmet/armlænet. Vi har alle 5 været forbi stolen og alle er enige om at man sidder fantastisk i den.





Kommentarer

  1. Stolen er så smuk så smuk, og jeg forestiller mig, at den passer perfekt hjemme hos jer.

    SvarSlet
  2. Den er da mega lækker den stol...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg