Husk flapperne

For noget tid siden blev jeg spurgt om jeg ville snuse rundt i Tigerbutikken og finde på en hyggelig DIY til efterårsferien. Jeg tog min ældste med i Tiger i mandags, vi gik flere runder inden vi var enige om hvad vi ville kaste os over. Tiger har netop fået fyldt lagrene op med bunker af nyt kreaudstyr, så det var lidt svært at finde ud af hvor vi skulle starte. Vi besluttede os for at lave påklædningsdukker, det er en kreaaktivitet som altid fylder mange timer når vi først går igang. Dukkerne har vi lavet af postkort fra Tigerbutikken, klippet ud og samlet med "postsplitter" (eller hvad de nu hedder). Den ene dukke har fået et gavemærkehoved, og pompom ørevarmere. Derefter gik vi ellers design-tøj-amok. Vi har lavet en hel garderobe og i skrivende stund er pigerne igang med at lave både seng og klædeskab til dukkerne.
Tøj og dukker kan udvikles i det uendelige og kun fantasien sætter grænser. Der ud over kan jeg for mit vedkommende sige at påklædningsdukke-værksted ikke har nogen aldersgrænse. Lillebror på 2 år har limet forskellige ting på noget af tøjet og jeg selv har stor nydt at sidde og tegne, klippe, klistre og finde på historier om de to dukker vi fik lavet. En god aktivitet flankeret af varm kakao og hjemmebagte cookies!








Produkter og redskaber er sponsoreret af Tiger Danmark, ideen til påklædningsdukker og tøj er vores egen.

Kommentarer

  1. Ih, tænker altid, atjeg ville elske at være feriebarn hos dig - hvor er de sjove og fine!

    - Anne
    Www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hehe hvor er de blevet gode... :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg