søndag den 11. oktober 2015

Hurraaa giveaway (på instagram)

Jeg har forelsket mig i en lille fin ting. En ting som kan være med fra starten og markere hver gang noget skal fejres. En ting som kan blive en tradition, en ting som med tiden kan være med til at fortælle en historie. Lene Stentoft fra Beasilke design har lavet de skønneste lagkageflag som jeg helt sikkert skal ha fingre i til næste gang vi holder fødselsdag her hjemme. Heldigvis har Lene sagt ja til at være med til Jul på Stationen den 11. og 12. december og jeg glæder mig til at se alle de fine ting hun vil medbringe!
Lene har også sagt ja til at give et sæt flag til en heldig kartoffel. Så hop over på min instagram og deltag i konkurrencen hvor jeg trækker lod blandt alle likes næste søndag den 18. oktober.



Billederne har jeg lånt hos Lene


Ingen kommentarer:

Send en kommentar