Jul på stationen

Jeg er igang med at planlægge noget som både bliver sjovt, fint og spændende. Da vi flyttede til Sorø for snart et år siden var der nogen igang med at forvandle den forladte stationsbygning til den hyggeligste cafe! Det viste sig at Mette og Thomas som havde fået den geniale ide også var forældre i mellemstemusens klasse. Før sommerferien var vi på klasseudflugt og der spirrede ideen til et smukt julemarked på Sorø station. Heldigvis holdt Mette fast i ideen og tog hul på dialogen igen her efter sommerferien. Vi har allerede holdt to møder og er godt igang med at få en masse dygtige udstillere med på holdet. Det er sjovt at være med på den anden side. At være med til at udtænke rammerne, alle de små detaljer som jeg er vandt til bare fungerer når jeg dukker op til et marked som udstiller.

Julemarkedet på Sorø station løber af stablen den 11. og 12. december. Det bliver fint, hyggeligt og helt sikkert et besøg værd. Ud over at være med til at arrangere markedet skal jeg selvfølgelig også selv have en bod og håber at få lidt nye tryk og produkter med.


Kommentarer

  1. Det lyder spændende - en skam det er så langt væk, ellers ville jeg gerne have været forbi som køber eller sælger ;o). Held og lykke med arrangementet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne ellers ha været hyggeligt, både som køber og sælger :) Du må med næste år, jeg har et fornemt gæsteværelse/ biograf ;)

      Slet
  2. Det lyder virkelig spændende camilla. Ligesom Pia skriver, så det lidt ærgerligt der er så langt fra Aarhus til Sorø.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ligger desværre ikke lige rundt om hjørnet ;)

      Slet
  3. Hvor bliver det spændende. Har hermed noteret at jeg skal på julebesøg hos familien den weekend...kører jo (nærmest næsten) lige forbi på vej nordpå 😊
    Så må vi se om jeg er modig nok til at "give mig til kende" 😂

    Rie W

    SvarSlet
    Svar
    1. Eeej Rie hvor hyggeligt! Du SKAL give dig til kende! Har jo "kendt" dig længe efterhånden :)

      Slet
  4. kommer helt i julstemning, jeg elsker Julemarkeder..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig en julegris og det er fantastisk at jeg kan få lov til at jule allerede nu i det små. GLÆDER mig til midt november når det hele virkelig er igang! Og så glæder jeg mig til selve markedet selvfølgelig ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg