tirsdag den 4. august 2015

med et fingerknips

Jeg skylder jer en undskyldning og en vinder. En undskyldning fordi jeg hevade lovet at finde en vinder af de skønne illustrationer fra Nadia Stalgaard i lørdags. Men...
Der er så sket noget tæt på mig de sidste uger som på flere punkter har trukket min opmærksomhed væk fra bloggen og væk fra cyber space generelt. Én tæt på mig fik et wake up call af de helt store, et af de wake up calls man helst er foruden. Et af de wake up calls som gør at man rykker tættere på sin familie, fortæller dem en ekstra gang at man elsker dem til månen og tilbage igen. Fylder ekstra i fredagsslikposen og giver lidt længere tøjler i hverdagen. For hvad pokker, vi har kun dette liv og det er så kort og lige med et fingerknips kan det vende på hovedet sig og det man havde planlagt kan være ændret for evigt.
Min opmærksomhed har ligget hos min veninde, min mand og mine unger, det er der opmærksomheden har skulle være og ikke nogen andre steder.
Nu er der kommet en form for afklaring, mine tanker retter sig igen mod den store verden, bloggen og cyber space. Og der er trukket en vinder.

Tillykke til Sine Bjerre, send mig dine oplysninger på mail så sender jeg lækkerierne afsted til dig.

Smiiiiil

Dyb koncentration. 

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke rart Camilla, og på sådanne tidspunkter er cyberspace jo ganske underordnet! Jeg sender et kæmpe kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det har været og er stadig hårdt men hverdagen rammer jo alle igen på et tidspunkt! :)

      Slet