torsdag den 9. juli 2015

Tallerkensmækkere og regnvejr

Vi har nydt første halvdel af vores staycation. Den har stået på havehygge og mindre ture ud af huset. Det er vildt og fantastisk at have en have som i den grad indbyder til leg og hygge. Jeg ser frem til mange mange dage og aftner i den, sammen med venner og familie. Vores blomster står i fuld flor og haven er en eksplosion af farver og dufte. Jeg plukker ind med arme og ben og nyder friske buketter på spisebordet.
Da jeg i foråret købte frø til blomsterhaven/køkkenhaven faldt jeg over mange forskellige tallerkensmækkere, der røg tre i kurven og jeg nyder nu deres fine farver.


Planen var at i skulle ha navnene at vide, men min lille havehjælper har smidt poserne væk så i må nøjes med at nyde de fine farver og så håber jeg at jeg kan grave navnene frem i en mail eller via en god gammeldaws bog.
Jeg ville ønske at vejrudsigten lovede bedre for resten af min ferie for jeg er slet ikke færdig med at sidde/arbejde i haven. Men det ser ikke ud til at DMI er enige med mig. Jeg vil ikke klage, men bare halvdagsregn ville være ok, eller regn om natten. Det her efterårsvejr er altså tjekket ind 2 mdr for tidligt. Jeg messer for mig selv " hellere regn nu og sol når du er tilbage i skovbørnehaven, hellere regn nu og sil når du er tilbage i skovbørnehaven" jeg håber det hjælper.

Jeg har flere fine sommergiveaways på tapetet så hold lige øje med bloggen de næste par dage, den første har jeg glædet mig til at skyde igang i flere uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar