Super giveaway med superpower

I slutningen af maj var jeg afsted på UpComers designmarked i Vejle. Det var en virkelig hyggelig weekend, ikke mindst fordi jeg ved et tilfælde kom til at dele stand med Nadia som har profilen Singlemormeduglethår2 og hjemmesiden nadiastaldgaard.dk Hun er en virkelig dygtig illustrator, hun har sin helt egen stil med lige dele grafisk lækkerhed og humor. Jeg er vild med hendes streg og superkattene hænger allerede i mit køkken. På markedet forelskede jeg mig i 5-9 illustrationer mere så jeg er igang med at spare sammen til både hængepatter i ørene, m&m's afhængighed og sovemus.
Jeg var så heldig at få lov til at vælge to af Nadias illustrationer som jeg kunne forkæle jer med. Jeg har valgt to gange superpower print som i nu kan vinde. I kan faktisk få mere end et lod i puljen, reglerne er som følgende:
1 lod = skriv en kommentar til dette indlæg
1 lod = følg Singlemormeduglethår2 på instagram
1 lod = følg Nadia Staldgaard illustrationer på facebook

Jeg trækker lod lørdag den 1. august



Kommentarer

  1. Super giveaway. Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  2. Wow, hvor er de fine! Her er jeg nødt til at være med med 3 lodder! ☺️

    SvarSlet
  3. 2 lodder til mig (kommentar og følger Nadia på facebook).
    De er så fine :)
    Hav en dejlig søndag!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Det er nogle fine illustrationer :)

    SvarSlet
  5. Skønne illustrationer. Jeg kender en lille fyr, der vil blive glad for sådan en. Jeg har netop meldt mig under fanerne hos Nadja på IG, så to lodder til mig 😀

    SvarSlet
  6. Deltager med 3 lodder, de er rigtig sjove og fine. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. De er super fine! Jeg deltager meget gerne med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne ha lidt superpower ind i mit hjem. Jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  9. Kanon konkurrence - krydser fingre :) (Hov for en k-alliteration!)
    God onsdag til du og dine!

    SvarSlet
  10. Åhr.. de er fantastiske. Jeg følger både på IG, og FB. Begge steder som Miatilda A .
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 3 lodder :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg