I en kælder sort som….

Vi har haft den mest fantastiske sommerferie. Jeg synes det hele har spillet. Selvfølgelig har ungerne været ved at tage livet af både hinanden og os en gang imellem, men 95 % af tiden har det været så dejligt at være sammen. Vi har haft vores udgangspunkt fra Sorø hvorfra vi har taget endagsture ud i landet og udforsket vores nye hood, Midtsjælland.
Når vi ikke har været ude på landevejene, har ungerne indtaget haven mens min mand har arbejdet i kælderen og jeg har serviceret både under og over jorden.
Vores biograf er klar til at blive indrettet, og nu skal IKEA bare spille med på vores melodi så de ting vi skal bruge kommer til den tid vi har brug for. Mere om det en anden gang.
Lørdag aften da roen havde sænket sig fik vi en mindre malerhjerneblødning og besluttede os for at male indgang og gang i kælderen også. Så vi trak i malertøjet, satte musik på og nød lidt arbejdsom tosomhed i kælderen. Det er blevet så godt og jeg har allerede nu meget mere lyst til at "hænge ud" i kælderen.
Vi mangler at istandsætte hele det rum hvor vi har indrettet krearum, men det virker, så her har vi ikke travlt. Til gengæld, trænger vores vaskekælder til en kærlig hånd så det bliver nok efterårets kælderprojekt.



Kældertrappen har de tidligere ejere malet i en vild grøn, jeg har forsøgt at dække den med lidt lopperier, det er til dels lykkedes, men før eller siden skal den helt sikkert også skifte farve. 
Tanken er at vi skal benytte kælderen som dagligdags indgang for at mindske snavs og overtøjsrod i stuen. Selvom vi har 3 doblet vores m2 siden sidste sommer, synes jeg ikke der er blevet mindre rod, tværtimod. 

OBS! Husk den fine giveaway jeg har gang i, Nadias fine streger vil pynte både på børneværelset eller på billedvæggen. 

Kommentarer

  1. Hvor er det en dejlig kælder med masser af plads I har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig en skøn kælder og vi udnytter hver en cm2 :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg