søndag den 26. juli 2015

2 gange fødselsdage = 60 juicerobotter

Om en månedstid har begge mine piger fødselsdag. De fylder hhv 7 og 9 år. De er store, de er skønne, de driver mig til vanvid og de overdænger mig med kærlighed! Jeg elsker at være deres mor, jeg får grå hår i hovedet og jeg oplever regnbuens farver sammen med dem.
Sidste år fik deres fødselsdage ikke meget opmærksomhed da vores liv drejede sig om flytningen til Sorø. Vi holdt først fødselsdag for dem da vi var landet i Sorø og deres børnefødselsdage blev ikke til noget grundet nedpakkede værelser og flytterod. I år går vi all in både med fødselsdage for klasserne, fødselsdage for familien og uddeling i klasserne. Vi har lavet og er igang med de fineste indbydelser til klasserne, dem vil jeg vise frem en anden dag. 
Igår fik jeg afprøvet det de skal dele ud i klasserne, jeg har glædet mig til deres fødselsdage siden Camilla viste frem på instagram
Juicerobotter, de er nemme, de er SÅ fine og jeg er sikker på de vil skabe glæde i både 1. og 3. klasse.
De består af en brikjuice, rosinæske, dumlekaramel, to maoam, en piberenser og to øjne. Det hele limes sammen med limpistol. Hvis man googler juicerobot vil der dukke en masse fine varianter op. Jeg synes det er en fin lille samling hvor ungerne får lidt af det hele uden at få for meget.

OBS! Husk den fine giveaway jeg har gang i, Nadias fine streger vil pynte både på børneværelset eller på billedvæggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar