Vi har købt nyt hus

Den sidste uge er der blevet bygget hus her hjemme. Legehus. Vi har haft stor hjæp fra farfar og farmor men vi har også selv givet den gas.
Inden vi bestilte legehuset for 3 uger siden var vi igennem mange muligheder, klassiske, små, store, hjemmedesignede, usamlede, samlede. Det største krav vi havde til legehuset var at ungerne havde mulighed for at sove sammen der ude. Vi endte med et svensk hus fra Jabo. Huset blev leveret 10 dage efter bestilling og så var det ellers bare om at komme igang med at samle det, bræt for bræt, søm for søm. Det har givet min mand en del grå hår da der var meget man selv skulle lave og tilpasse, men resultatet er det hele værd. Huset er i weekenden blevet malet første gang uden på og så mangler vi alt inden for, men det er ungerne ligeglade med så det må komme hen ad vejen. Det står så fint i det ene hjørne af haven indrammet af blomsterbuske på begge sider. Bag huset er der en fin plads, så jeg må på jagt efter en lille bænk til nydning og hygge.





Kommentarer

  1. Hvor lyder det hyggeligt med legehus i haven! Jeg er sikker på, der er mange timers god leg og hygge i det :) Og skønt man kan sove derude!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også sikker på at vi bliver rigtig glade for det lille hus, og faktisk var planen at sove der ude i nat, men pga torden blev vi inde bag de trygge mure. :)

      Slet
  2. Wauw hvor ser det bare hyggeligt ud. Vi mangler stadig at få malet børnenes legehus, men hva pyt de bruger det jo alligevel.... Typisk os ikke at få det gjort med det samme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, vi mangler detaljer udenfor og alt malearbejde inden for, men jeg kunne slet ikke vente med at se hvordan det ville ende med at se ud, så gik igang med at male mens min mand lavede det sidste på huset :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg