søndag den 14. juni 2015

Når modsætninger mødes

Da jeg for 2 uger siden var afsted på Upcomers i Vejle havde jeg lavet en fin aftale med Pernille (Pescno) om at købe en smuk smuk radiohus pendel af hende. Jeg havde planer om at den skulle hænge ved siden af vores sorte trompet over spisebordet. Jeg havde kun set pendlerne på billeder hos Kristina med bloggen Labdecor, så jeg vidste ikke om mine tanker gav mening i virkeligheden. Lampen var fantastisk smuk, Farfar skaffede ledning og agerede handyman og vupti der kom lys over bordet. Jeg synes at modsætningen til den store sorte trompet er super fed, jeg er faktisk helt vild med udtrykket. Og så er lyset helt fantastisk fra den hvide pendel så nu kan vi også se hvad vi spiser til vinter, win win.

4 kommentarer:

  1. Som sædvanlig er dine realiserede idéer lige i øjet :-))) Jeg ville aldrig være kommet på den tanke, at de to lamper kunne hænge sammen, men når jeg så ser dem sammen hos jer, ja så kunne det jo ikke være anderledes, FLOT!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Mette. Det er meget rart at det kaos der er inde i hovedet kan se fint ud uden for den tykke hjerneskal :) :)

      Slet
  2. Hvor hænger dem fint Camilla og synes den passer så godt ind i din stue især også til dit nymalede bord ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena, synes også den er lige prikke over i'et til det nymalede bord :)

      Slet