mandag den 15. juni 2015

Klar parart skolestart, men først sommerferie

Om 2 uger!!! har vi ferie. Jeg er vildt glad! som i helt vildt glad for mit nye arbejde men intet kan slå 3 uger med familien uden forpligtigelser. Vi har planer om at blive i Sorø, nyde haven, skoven, søen og så ellers lade fantastsien og spontaniteten råde. Vi skal opleve vores nærområde og se på hvad midtsjælland har at byde på. Og så skal vi spise uforskammet mange is fra Emils is, en biks vi stadig mangler at besøge i Sorø, men ud fra den daglige kø at bedømme absolut et besøg eller 5 værd.
Noget af det vi også skal i sommerferien er at få fyldt skoletasker og skriveborde op med alverdens fint tilbehør til skoledagen. Findes der nogen bedre afslutning på en sommerferie end et nyt penalhus med nyt tilbehør, en ny kalender og nye notesbøger. Det tror jeg ikke. Jeg har netop modtaget en mail med billeder af kommende produkter hos Søstrene Grene, et oplagt sted at begynde skoletaskeopfyldningen.
Virkelig lækre sager og jeg kan da ikke undsige mig fra også at skulle ha fyldt lidt op på mit eget skrivebord. Jeg synes virkelig at Søstrene Grene rykker for hver kollektion de sender afsted og de er efterhånden langt fra at være den butik jeg tog til som 12 årig for at købe farvede lys og billigt ubrugelig dims.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar