Hvad skal man så lave? En lille giveaway.

Resultatet af gårdsdagens valg vil jeg hoppe let og elegant hen over, så behøver jeg vel ikke sige mere. For at opmuntre mig selv og mine kolleger i morges tjekkede jeg ind forbi DMI for at vi kunne blive overbeviste om at sommeren ville være lige om hjørnet og at solen dermed snart ville skinne igen på Danmark. Men så skulle ikke være, den korte ugeprognose  er på ingen måde positiv og den lange månedsprognose har heller ikke meget sommer at byde på. ØV!

Her hjemme går vi på ferie om en uge og det ville da være skønt hvis vi kunne levere 3 ugers sol og hygge i haven sammen med ungerne. Hvis DMI skulle have ret i deres forudsigelser må vi ligge hovederne i blød og finde på andre hyggelige ting vi kan lave sammen.

En af de aktiviteter som ikke behøver sol og varme er en tur i biografen. I Sorø har vi en utrolig hyggelig gammel biograf som er drevet af frivillige og de er super gode til at være på med premiere film samt en masse andre sjove aktiviteter!
En af de film som snart kommer på det store lærred over hele landet er den nye Minions film som har premiere den 2. juli. Vi skal ind og se den sammen med tøserne og jeg har faktisk fået mulighed for, i samarbejde med Salvequick, at give en af jer læsere chancen for også at tage en tur i biografen for to personer samt modtage en Minions goodiebag med Salvequick plastre, stressfigurer, skolestart og aktivitetsark. 
Alt i skal gøre er at skrive en kommentar og jeres mailadresse i kommentarfeltet så trækker jeg en vinder på næste fredag den 26. juni når jeg er gået på ferie.



Kommentarer

  1. Den vil min søn elske at se :D Og hvis der ikke kommer bedre sommervejr end dette, så kan en tur i biffen vel give et smil på læben ;) Hanne125 (a) yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Åh, de mega skønne Minions! Dem er vi vilde med herhjemme:-)

    mette.suberling@gmail.com

    SvarSlet
  3. Det lyder som en hyggelig og sjov måde at bruge en regnvejrsdag :-)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Det ville være et hit her :-D susanne@nordestgaard.dk

    SvarSlet
  5. Ajjjjjjiii har to søde drenge der ville elske sådan en tur! Fed give away!😃

    tolksara@gmail.com

    SvarSlet
  6. Hvor er det fantastisk, at der stadig findes sådan nogle biografer:) håber I får en dejlig tur i biffen, og så krydser jeg fingre for, at vi også skal af sted:) anitaguldbrandt@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Fantastisk præmie - Min 4-årige dreng E L S K E R Minions og jeg har planlagt at han skal i biffen for første gang i sit liv, hvor vi skal se Minions filmen. Jeg kan se at der er noget for os begge i goodiebaggen... Jeg vil hapse stressfigurerne ;)
    Hav en dejlig weekend!
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Krydser fingre for at vi skal en tur i biffen :-)
    God weekend, kh Anja

    SvarSlet
  9. nøj de er søde trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  10. Mads er HELT vild med Minions, mon ikke det kunne være alletiders at begynde "sommer"ferien i selskab med dem ;-).

    Mange hilsner
    Pia
    Pia_skytte(a)hotmail.com

    SvarSlet
  11. de er så sjove så jeg håber :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  12. Lige noget for min dreng - og mig faktisk også. Her kigges der også langt efter sommeren. Det bliver altså trist hvis den bliver våd og kold..
    Krydser for sol, og held.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  13. Minions de er så sjove,mine børn elsker dem. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Fed give away! Plastre mangler jeg altid og kan godt lide at der er sjove motiver på - det gør tilværelsen lidt sjovere :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Det gad jeg godt at vinde :)

    //maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  16. Sikke en skøn præmie!
    Den vil jeg elske at forkæle min nevø med. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Åh ja tak ville være skønt

    SvarSlet
  18. Dem elsker min søn :)
    Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  19. Sikke en sød præmie - jeg er med og krydser fingre.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  20. Ej. DET ville vi elske her på matriklen <3

    God aften på dig og dine.

    kh Mai /maiodgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  21. Vi elsker minions...
    HIlsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  22. Vi elsker minions...
    HIlsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  23. Jeg kender en her på matriklen, der gerne vil vinde dem :)

    Vh Mie Kristensen
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  24. Super skøn præmie - Mine drenge elsker Minions

    billedorthe(at)gmail.com

    SvarSlet
  25. Krydser fingre for de skønne minions. :)

    hp@henrietteporsborg.dk

    SvarSlet
  26. Prøver lykken.. God ferie til dig :)
    Loui81(a)live.dk

    SvarSlet
  27. Lækkert med en sommerkonkurrence. God ferie

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  28. Skøn konkurrence :) Jeg krydser fingre.
    annenkruger@gmail.com

    SvarSlet
  29. Den vil min søde lille fætter elske at komme med ind og se! :)

    Stinebech86@gmail.com

    SvarSlet
  30. Uh en fin præmie :)

    Rigtig god dag.

    Mvh. Leslie // Lesliespam89(a)gmail.com

    SvarSlet
  31. Sikke en fin præmie!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  32. Dem vil mine drenge sikkert blive glade for!

    herbst@fibermail.dk

    SvarSlet
  33. Min nevø vil elske det her!
    stinegjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg kan kun give dig ret i dine tanker. Vi har 3 ugers ferie herhjemme, og håber godt nok også på at vejret bliver bedre :) ellers håber vi på at vinde denne fine præmie.

    Ha en dejlig dag
    Trine
    smil-i-hverdagen.dk
    smilihverdagen@gmail.com

    SvarSlet
  35. Åhhhh det ville jeg gerne vinde

    SvarSlet
  36. Min mail forresten helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  37. Ville nyde at kunne invitere min datter i biografen :-).

    Vh Åse / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  38. Øj, den vil jeg elske at vinde :)

    Smil fra Anne
    anne170283@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg er med.
    charlottehansen83(a)hotmail

    SvarSlet
  40. Lis Vinter livv@mail.dk
    Rigtig god ferie !
    Plaster har vi ofte brug for med en stor flok børnebørn ;-)

    SvarSlet
  41. Med huset fuld af drengebørn og en mere på vej, så er plastre en god ting at have.
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg