Blandet landhandel

Jeg har faktisk skrevet en masse indlæg til jer, både med fine ideer, skøre tanker og sjove påfund. Altså jeg har skrevet dem inde i hoved, sat dem op og taget billeder til dem, inde i hovedet.
Nå klokken så slår 20.00 og der er ro i huset går luften af ballonen og jeg er fladere end flad og kan næsten ikke overskue andet end et fodbad (en ny dejlig aftenvane, som et resultat af at være i skoven hele dagen) og på hovedet i seng. Hver aften tænker jeg, at om lidt, når jeg liiiiige har siddet 5 min vil jeg skrive det indlæg jeg har brygget på hele dagen. Men når jeg idag logger ind på bloggen kan jeg se at det helt sikkert ikke sker.
Jeg er ikke færdig med at blogge, jeg har stadig en masse at vise frem, en masse at fortælle og en hel masse at finde på, men jeg tror jeg vil stoppe med at slå mig selv i hovedet når jeg ikke når et indlæg hver dag. Det kunne lade sig gøre da jeg gik hjemme, det kan ikke lade sig gøre lige nu, og det er okay (tror jeg nok)
Den forgangne uge er gået med at hjembringe kaninunger, havearbejde, alm arbejde, hjemlig hygge og Skt Hans bål for hele familien sammen med mit arbejde. Selv om jeg er ved at gå til af kulde og frygter at en vinterdepression vil banke på hvis ikke solen snart bider sig fast så har det været en god uge.
Der er to dage tilbage og SÅ er det ferie. Jeg glæder mig helt vildt og håber at få tid til også at blogge lidt mere.

Husk jeg trækker lod om to billetter og en goodiebag til den nye Minions film på fredag.








Kommentarer

  1. Nogle skønne stemningsbillede :-) Hver gang jeg se din billeder fra haven, forsvinde min tvivl igen en smule. Hvis alt falde på plads, flytte vi snart fra kbh til hus og have, enda ikke så langt væk fra Sorø :-)
    Og ja, sommeren må gerne starte!! Jeg håber I få en dejlig ferie!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg