torsdag den 28. maj 2015

Upcomers

I morgen, når klokken ringer fyraften, pakker jeg bilen og drøner mod Vejle for at deltage på Upcomers designmarked. Men i første omgang skal jeg hjem til min veninde og hendes forældre fredag, ren og skær hygge og tid til snak. Tænk at man kan glæde sig så meget til at snakke!
Lørdag morgen møder jeg op i Spinderihallerne sammen med 69 dygtige kunstnere, håndværkere og iværksættere, 70 stande med lækkerhed i overflod. Selv har jeg trykt der-u-a, så har både tryk, bordskånere og lidt nips med. Jeg glæder mig men er også lidt nervøs, synes jeg er rusten i markedsrutinen, men mon ikke det er som at køre på cykel?
Jeg håber vi ses!

Jeg medbringer både nye, gamle og rigtig gamle motiver. I sidste uge fik jeg nye rammer, det er altid sjovt at se det tegnede motiv trykt. 



1 kommentar: