torsdag den 14. maj 2015

Kærlighed ved første blik

Jeg er helt så jeg sitre inden i. Her til aften har jeg gjort noget som i mine øjne er lidt vildt. Jeg er spændt, lidt nervøs på designerens vejne og allermest er jeg nærmest forelsket. Forelsket i et møbel som for mig var kærlighed ved første blik. Heldigvis var min mand enig og nu har vi sammen støttet og bestilt via Kickstarter og krydser vores fingre for at Nomad Chair står i vores stue til efteråret.
Nomad chair er designet af Line "Marapytta"s mand Sebastian, manden bag We Do Wood. Den er designet med inspiration og respekt for de gamle møbelklassikere og med et sikkert valg af materialer hvor der er taget hensyn til både miljø og produktion. Selv hvor meget den fylder ved forsendelse og hvor let den er at samle er der tænkt på. I mine øjne er det en meget smuk genistreg.
Jeg er vild med stolen, jeg er vild med materialerne og jeg er vild med ideen om at vi sammen kan påvirke stolens fremtid.
Stolen kan lige nu bestilles via Kickstarter til en fantastisk pris, næsten halv pris af hvad den vil ende på. Der er lige nu bestilt 22 stk, så der er 28 stk tilbage til den flotte pris.
Mens vi venter i spændning skal vi tage stilling til stolens farve, for den vil også blive produceret i blå og grøn.
Dette indlæg er skrevet i ren og skær begejstring og billederne har jeg lånt af We Do Wood.





6 kommentarer:

  1. Jeg er også betaget - den er smuk og gennemtænkt og det er bare enormt tiltalende :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt vildt! Jeg glæder mig så meget til at den bliver til noget! Ved lige hvor den skal stå :)

      Slet
  2. Den er da også super skøn at se på.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu håber vi at den også er god at sidde i :)

      Slet
  3. Den er altså også bare så smuk! Glæder mig til at den i jeres smukke hjem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh det glæder jeg mig også til!

      Slet