En knap så flatterende vinkel

Jeg gør det, andre gør det, de fleste gør det. Viser den pæne side frem på de sociale medier. Og jeg forstår det godt, hvem gider at se på vasketøj, sure børn, ufærdige projekter og mavedeller. Vi har dem alle sammen og ingen er forskånede for rod eller er perfekte.
I vores hus er der flere ting der rammer mit øje og generer mig, men der er ikke noget at gøre ved det meste lige nu. Vi har prioriteret at flytte ind og skabe et hjem, så skidt pyt med savsmuldstapet og sænkede lofter.
Der er dog et rum som tager prisen for mest iøjenfaldende nederen rum. Køkkenet. Det har fint potentiale men der er bare intet der spiller, og vi har ikke gjort noget for at skabe samklang. Det er kun halvdelen af køkkenet der er malet så når man står i døren ser det fint ud, men går man ind i rummet afsløres den grumme sandhed. Der er stadig flere vægge med cafe latte brun overflade. 
Vi har planer om og har allerede taget kontakt til &shufl i forhold til at få skiftet alle skabslåger så de følger med op til 2015, gulvet skal også laves. Lige nu ligger der et hæsligt klinkegulv som er lagt forkert oven på det gamle trægulv. Blasfemi! 
Ideer til køkkensmukkesering er der masser af, vi mangler bare lige finanser og tid, to mindre faktorer! Men de første spadestik er taget og inden længe skal jeg nok komme af med cafe latte brun!


Kommentarer

Populære indlæg