Der skal ikke så meget til

Torsdag nød jeg min sidste alene dag inden jeg mandag starter på mit nye arbejde. Jeg fik ryddet op, ryddet ud og gjort rent. Jeg fik lyst til at lave om i hele hytten, men flere af tingene koster enten en formue eller kræver en handyman og jeg var ganske alene hjemme og endnu på dagpenge, så alle ideer blev lagt til side. Men jeg fik den ide at vende vores gulvtæppe. Ikke en stor ændring men det har givet helt vildt meget til rumopfattelsen i vores stue. Det var det første min store datter kommenterede da hun kom hjem fra skole. Stuen var både blevet større og pænere. Alt der skulle til var at tæppet blev lagt på den "forkerte" led. Nogen gange skal der ikke så meget til for at give store ændringer.

Ja! Vi mangler stadig at få gemt ledningerne helt væk :)

Kommentarer

Populære indlæg