Lykken er…… en ny græsslåmaskine

Jeg går i øjeblikket rundt i et underligt bloglimbo. Jeg har så meget på hjerte. Vil gerne fortælle jer om det hele og så alligevel er der ikke rigtig noget af det jeg kan dele med jer endnu. Så enten skal jeg bare lade stilheden runge eller også skal i have et indlæg mere om mine små hønsedamer.
Min hjerne er fyldt med ideer til hjemmet, til nye tryk og nye produkter. Men så går der en uge mere uden at jeg får tid til at tage de store ryk. Alt tager bare længere tid i et hus.

I lørdasgs fik jeg virkelig bekræftet at prioriteringerne ligger et andet sted nu. Jeg fik min første græsslåmaskine og følte nærmest lykke ved at slå min egen græsplæne. For ikke mange måneder siden ville nyt tøj, nye sko eller dims til hjemmet ha udfyldt den plads, nu er det hønsefodder og maskiner til haven som gør glad. Jeg kan sige jer at det er en smart fætter, den har både opsamler og bioklip, vidste ikke at det var noget jeg nogensinde skulle eller ville tage stilling til. Men lørdag blev dagen hvor jeg sammen med min mand havde snakken, bioklip eller ikke. Og heldigvis fandt vi en som kunne det hele.
Storemusen gik alene i køkkenet for første gang og bagte pandekager til os alle sammen mens mindstemusen havde besøg af drenge fra hele nabolaget. Det er skønt at bo i provinsen.
Søndag havde vi den helt store tour det Kbh hvor der blev tid til visit flere steder. Jeg skulle bl.a. til en fødselsdag som jeg havde glædet mig til og prøvede derfor at gøre mine piger kunsten efter med gaveindpakningen.
Jeg satser på at jeg i løbet af denne uge får noget afklaring så jeg igen kan bruge min hjerne på bloggen og få lidt ro på hverdagen. 

Kommentarer

Populære indlæg