Alt kommer til den der venter

De sidste 5,5 mdr har jeg været arbejdsløs. Noget som jeg ikke havde troet jeg skulle være, noget som jeg havde meget svært ved at affinde mig med, men ikke desto mindre min virkelighed siden vi flyttede til Sorø. Det har været hårdt, selvom jeg har gået hjemme med lillebror i 2 år har det at gå hjemme helt alene uden noget formål været hårdt. I starten af marts var jeg så heldig at komme i praktik på en skole med fokus på børn med ADHD og Autisme. De tre uger jeg havde der var helt fantastiske jeg fik troen på mig selv som pædagog tilbage og søgte med en helt anden gejst. En gejst som må have stået tydeligt i min ansøgning for tirsdag aften efter to gode samtaler fik jeg det job som jeg havde håbet på. Det har været vanvittig hårdt at få afslag, men nu hvor jobbet er i hus kan jeg jo se at der var en grund til alle de afslag, jeg skulle vente på det perfekte job!
Så nu har jeg 14 dage tilbage som arbejdsløs, to uger som skal bruges på børn, praktiske gøremål, hængepartier og veninder.
Jeg er ikke i tvvil om at den sikkerhed som mit nye job giver også vil give mig lysten til igen at være kreativ, få trykt og blogget. Jeg har virkelig manglet det drive et arbejde og kollegaer giver.
Jeg glæder mig til at komme igang, da jeg var på besøg idag fik jeg at vide flere gange at jeg gerne måtte gå i deres børnehave, skønt med den umiddelbare anerkendelse fra børnene.
 Skønhed hentet ind fra haven, jeg nyder at have mit eget blomster/plante eldorado. Jeg elsker at følge med i hvad der kommer op af jorden og glæder mig som et lille barn til hele haven står i fuld flor!

Kommentarer

  1. Kæmpe stort tillykke, søde Camilla:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Elisabeth! Det er en kæmpe lettelse :)

      Slet
  2. Fedt! Tillykke! Kh fra Nana

    SvarSlet
  3. Kæmpe stort tillykke camilla, hvor er det bare dejligt for dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Helena! Det er så dejligt!

      Slet
  4. Tillykke! Det lyder virkelig opløftende og dejligt! Jeg håber, du blir GLAD for det nye sted.. :-)

    Kh Mai / modgaard.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg er ikke i tvivl om at jeg bliver super glad for at arbejde der :)

      Slet
  5. Så herligt!! Så starter der et nyt kapitel igen - held og lykke med det hele :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fantastisk at få noget afklaring og ro på :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg