2 dage tilbage kræver forkælelse

Jeg har to hele dage tilbage inden miniferien og derefter start på arbejde. Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang og cykler fra mit nye arbejde med sommerfugle i maven hver gang jeg har været på besøg. Idag var ingen undtagelse. Juhuuu hvor jeg glæder mig.
På vej hjem gennem skoven besluttede jeg mig for at nyde mine sidste dages "frihed" og cyklede ind forbi cafeen på Sorø station, Skotte & Stentoft. Cafeen ejes og drives at et forældrepar fra mellemstemusens klasse. De har fået den geniale ide at åbne en cafe i den gamle stationsbygning. Her serverer de morgenmad, kaffe, the, kage, brød og et hav af andre lækre produkter både to go og to stay. Jeg valgte "to stay"modellen idag og satte mig med en kop the og den lækreste mandel-appelsinkage jeg længe har smagt. Haps den var svampet, blød, lækker og man kunne smage alle ingredienser fra hinanden i en hel perfekt afstemning. Mens jeg sad på cafeen og nød min bestilling havde jeg al verdens tid til at få læst op på blogs, instagram og indkomne mails. Der var et hyggeligt ren af gæster som lige skulle have "to go" inden toget kom og en hyggelig summen fra de gæster der ligesom jeg havde tid til at blive siddende og nyde.
Jeg vil give Skotte &Stentoft min varmeste anbefaling så er I i Sorø eller omegn en dag, sving ind forbi til "to go" eller "to stay".






For god orden skyld vil jeg understrege at indlægget ikke er sponsoreret det er skrevet i ren begejstring over et fed ide!


Kommentarer

  1. Lækkert med lokale åndehuller, både kage og porcelæn ser skænt ud :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fantastisk når folk hopper ud i det de brænder for og så bare gør det til UG! De har virkelig formået at skabe en dejlig stemning med stor respekt for de gamle bygninger :)

      Slet
  2. Mums det ser bare lækkert og rart ud. Og gode priser:-) dejligt ked begejstringsindlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Der var så rart! Fantastisk med sådan en perle hvor man kan finde tid til sig selv:) Og ja rigtig gode priser!

      Slet
  3. De ser mega gode ud de kager.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også planer om liiige at nappe en mere idag som er min siste fridag :)

      Slet
  4. I could use one of those brownies right about now :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg