Udstyret med limpistol og piberensere

Idag løber børnefødselsdag nr 1 af stablen i denne uge, vi napper en mere på torsdag. Søndag aften fik pigerne pakket gaver ind til de to fødselarer. Astrid sagde allerede lørdag at hun ville lave en My Little Pony med regnbuemanke til hendes klassekammerart. Og sådan blev det! Der skulle limes meget så jeg hjalp med at sætte limklatter på piberenserne da hun var nervøs for at brænde sig. Det er som jeg har skrevet tidligere en stor inspirationskilde for mig at få lov til at være med på sidelinien og suge pigernes kreativitet til mig. Der er ikke noget som ikke kan lykkes i deres tanker og planer. Det kan jeg helt sikkert lære noget af for jeg går ikke igang med noget før jeg ved den er sikker.
Der er allerede tikket nye indbydelser ind så vi får lov til at lege mere lige om lidt.
Der er blevet fyldt op på lageret og om et par dage kommer der endnu mere nyt og lækkert til kasserne fra den store vide verden. Jeg glæder mig til at se om det jeg har klikket hjem er lige så fantastisk i virkeligheden! Det er uden tvivl fantastisk til gaveindpaknig, for ALT kan bruges, og ALT kan pimpes!
Vi elsker det! I morgen viser jeg Ellens pakke frem, den er også helt fantastisk og meget tøset!




Kommentarer

Populære indlæg