Sådan burde alle lørdage forløbe

Idag sadlede jeg den blå morslæde og drog mod købstaden. Jeg havde en date med Sara fra Butik Flittig. Vesterbros sødeste Sara og Vesterbros hyggeligste butik. En butik som jeg kommer til at få meget mere med at gøre fra nu af. Idag startede vi en ny tradition. Flittig lørdag.
Én lørdag om måneden vil vi åbne dørene til kreabord, inspiration og kreahygge. Aktiviteterne vil være både voksen og børnerelaterede og en masse man kan lave sammen.
Idag var emnet påskepynt og vi kastede vores kærlighed på de nye marmoreringsfarver butikken havde fået hjem. Der blev fremtryllet de lækreste æg og børn helt ned til 5 år fik lavet smuk påskepynt som lignede en million.
Farverne kan købes i Butik Flittig og næsten alt kan dyppes i. Jeg vil den kommende uge lave en DIY til marmorerede påskeæg.
Næste gang vi holder Flittig lørdag i Butik Flittig bliver lørdag den 25. april fra kl 12.00-15.00. Det kommer til at koste 30 kr pr næse.




Kommentarer

  1. Tak for mega hyggelig krea! Jeg er glad for at jeg lige nåede forbi :) Glæder mig til flere spændende flittig-lørdage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så dejligt du kom forbi!! Håber du kan nå det andre lørdage også :)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg