torsdag den 5. marts 2015

#rockthatmuseumkid

En af de aller største kilder til inspiration, grin, tåre og nye venskaber er hos mig instagram. På dette fantastiske vanedannende medie har jeg set så meget smukt og mødt så mange fine mennsker. En af de profiler jeg holder meget af at følge er @missmillemaria. En profil som indeholder de mest delikate billeder af kunst, bolig, børn og alle tre blandet sammen. @missmillemarias profil giver mig lyst til at udfordre verden med børn, udforske mit nærområde og ikke mindst tage mine unger med på museum og vise dem kunstens mange ansigter.
Igår lancerede Mille Maria instagramprofilen @rockthatmuseumkid hvor hun løbende vil poste egne og #rockthatmuseumkid billeder. Billeder som du og jeg kan ligge op under dette # og dermed sprede glæden ved kunst, museum og børn.
Jeg har lyst til at hente mine unger ud fra undervisning og straks tage dem med til Sorø kunstmuseum, opleve kunsten sammen med dem og måske få lov til at se lidt af kunsten med deres øjne. Hvad ser de, hvad fanger dem og hvad husker de?
Følg @missmillemaria, @rockthatmuseumkid og indtag museumsverdenen med ungerne. Måske vi kan blive inspireret af hinanden og se nye steder.



Alle billederne er lånt fra @missmillemaria


1 kommentar: