torsdag den 12. marts 2015

Pige Pink Power for alle pengene

Idag var det storemusens tur til at tage til fødselsdag. Ligesom sin søster pakkede hun gaven ind søndag, den har så stået på en hylde og pyntet hele ugen. Den fik på alle de pink tøsetangenter da hun skulle pakke ind, der skulle ikke mangle noget og vi googlede mange sminkeborde for at hun kunne få den rigtige sminkebordssteming frem. "Sminkebordet" er 10x10 cm, jeg synes det er ret godt gået, man er da ikke i tvivl om hvad det forestiller. Gaven blev vel modtaget selvom fødselsdagsbarnet næsten ikke nænnede at pakke op.

Læbestift og neglelak er hhv. kuglepen og tusch købt i Søstrene Grene, den lille mascara er lavet af et stykke piberenser og en sort perle. Spejlet er omkranset af kæmpe piberensere som lige nu kan købes i Tiger.
Jeg samler alle indlæg om pigernes gaveindpakninger under etiketten "Gaveindpakning", så der er der inspiration for alle pengene.




2 kommentarer:

  1. De pakker i får lavet er simpelthen fantastiske:).
    Jeg er en lille smule glad for at det ikke er mig der er den heldige modtager af sådan en, for ville da ikke kunne nænne at pakke den op:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi ja det er næsten synd at pakke dem op, vi sørger dog for at man kan pakke ud så pynten ikke går i stykker, jeg ved at der er flere af ungerne som stadig har deres papir stående til pynt flere mdr efter :)

      Slet