Partybølge

Vi er inde i en stime af børnefødselsdage og fester. I øjeblikket går der ikke en uge uden at en eller begge piger er afsted til fødselsdag. Der er, som jeg tidligere har skrevet, lavet den udmærkede regel at gaverne max må koste 30 kr. Ulempen ved dette er at størstedelen af gaverne bliver de samme ting fra Tiger. Jeg har efterhånden oparbejdet en god fødselsdagsgavekasse med alle de tilbud jeg falder over i løbet af året. Pigerne får lov til at vælge og så går de ellers indpakningamok i kælderen. I går var mellemstemusen afsted igen og denne gang havde hun pakket ind med inspiration fra filmen Frost. Jeg synes det er vidunderligt at få lov til at være med på sidelinien, høre overvejelser, inspiration og begejstringsudråb når ideerne lykkedes.
Vi går en uge i møde med endnu 2 fødselsdage så jeg undskylder på forhånd for gaveindpakningsspam, håber dog i kan blive inspireret.


Et af de helt store indpakningshit er de fine chokolader fra Søstrene Grene, de findes både som mariehøns, biler og lige nu som påske/forårsfigurer.

Kommentarer

Populære indlæg