fredag den 6. marts 2015

Opsamling Sorø

I næste uge har vi boet i Sorø i 5 mdr. Tiden flyver og på nogen punkter føles det som om vi overtog huset i onsdags og på andre punkter føles det som om vi aldrig har boet andre steder end i Sorø.
I det store hele er det fantastsik at bo på landet. Børnene er faldet så godt til som vi kun kunne drømme om men ikke turde håbe på. Huset tager form som vi ønsker os og min mands pendlen til Kbh fungerer uden problemer. Jeg mangler stadig at få et job og noget at stå op til og brænde for, men måske er der noget på vej.
Da vi i sin tid faldt for huset var det den smukke have som tog vejret fra os. En have fyldt med muligheder, kroge og eventyr. En have som vi GLÆDER os til at indtage. Vi har boet i Sorø hele vinteren og nu vil vi gerne snart se om de drømme vi har om åbne døre og haveliv bliver opfyldt.
Igår fik vi en lille smagsprøve på hvad der er i vente. Jeg selv og ungerne legede i haven i flere timer, vi var dybfrosne da vi kom ind men glade og fyldt med energi, sådan skal det være, mere af det og mere forår tak!





6 kommentarer:

  1. Ih, dejligt indlæg - det virker altså også bare som et skønt hjem og miljø I har skabt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt det kommer over skærmen Anne! Det er jeg glad for :)

      Slet
  2. Så dejligt at høre at I er faldet godt til. Sådan virker det også når du skriver, men det er jo selvfølgelig det jeg kalder "filteret virkelighed" så det er ekstra skønt med et indlæg som dette.

    Hvis haven er en stor del af attraktionen ved et hus er det parrodoksalt supergodt at flytte ind i efteråret. På den måde kan man komme nogenlunde på plads indendøre og være klar til at nyde foråret i haven. Husk iøvrigt at give haven et år inden I laver alt for meget om. Man ved aldrig på forhånd hvilke skatte haven rummer året rundt og det er en af de største glæder ved at få en ny have. Fra år 2 kan man så begynde at gøre det til ens helt eget sted.

    Og JA TAK til mer forår. Jeg vil også ud at lege....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det fortæller jeg også mig selv hele tiden men jeg vil ha åbne døre nuuuuuu :)

      Slet
  3. Vidunderligt! Vi er også lige flyttet fra lejl i Kbh til hus på 'landet' og mærker nu for alvor lykken i en have (og heste og får lige uden for vinduerne.). Jeg er helt vild med dine farvesammensætninger - kan du mon hyres til at komme ud til os og give gode råd og ideer? Jeg vil så gerne indrette med farver, men har bare ikke det flair for at udvælge som du.. Mange hilsner, Nana

    SvarSlet
  4. Tak skal du ha! Hvis i bor på Sjælland vil jeg da gerne komme forbi og se på hvad jeg kan få af ideer 😊

    SvarSlet