søndag den 1. marts 2015

Jeg skylder jer en vinder

Igår var vi på farten hele dagen, vi landede sent i Sorø, jeg trak lod med random.org og gik kold. Sov i 12 timer og har hele dagen idag forberedt og afholdt lillebrors 2 års fødselsdag. Men nu vil jeg inden jeg går kold igen afsløre hvem den heldige kartoffel er.

Vinderen af to billetter til INlive blev kommentar nr 13; Annette som skrev:
Super giveaway :-)Jeg synes jeg skal vinde den, da jeg har fødselsdag den 28. februar, hvor du trækker lod :-) Dagen vil jeg dele med min datter Sara, som så meget fortjener at blive forkælet.

Jeg havde først sat mig for at vælge selv blandt alle kommentarer men jeg blev rørt af næsten alle de små historier så jeg endte med random.org for at sagerne skulle foregå så fair som muligt.

1000 tak til jer alle sammen for at deltage og dele jeres små (og store) historier. 
Jeg har netop skudt en lille giveaway igang på instagram i samarbejde med @retroaarhus. Jeg trækker lod på onsdag den 4. marts.

1 kommentar:

  1. Juhuu - dejligt at vinde :-) Glæder mig til dagen

    SvarSlet