tirsdag den 10. februar 2015

Og så siger de at det udenpå ikke tæller….

I søndags skulle min store pige til fødselsdag. Hun var meget nervøs da det var 2 uger siden hun sidst havde set klassen, grundet flytning og ny skole er hun ikke helt tryg endnu, især ikke efter ferier. For at bløde op for nervøsiteten og fremme glæde og spænding i maven fik hun lov til at gå indpakning amok nede i kreakælderen. Jeg må sige hun tog udfordringen op og fik kreeret den flotteste gave jeg længe har set.




Når jeg er forbi diverse dimsebutikker, Søstrene Grene, Tiger, Netto og hvad jeg ellers lige falder over kommer der ofte underligt/lækkert dims med hjem som kan være uforståeligt for mange men skatte for os. Meget af det havner i de kasser vi kalder Fødselsdagskreakasserne hvor man ellers bare kan gå crazy når børnefødselsdagsgaven til 20 kr skal opgraderes og gøres lækker. Jeg er vild med den hygge pigerne og jeg har omkring disse små projekter og jeg er vild med at sende stolte tøser afsted til børnefødselsdag.


8 kommentarer:

  1. hold da op hvor kreativt og flot, ville elske at få sådan en gave - også selv om jeg er voksen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville også elske det, nyder at se hende folde sig ud og give den gas.

      Slet
  2. oh wauh! Sikken en kreativitet! Skønt for hende og sikke en ekstra gevinst for modtageren :-)))))

    SvarSlet
    Svar
    1. ja der var absolut ekstra gevinst, han blev meget glad!

      Slet
  3. Fantastisk flot gave - og vist også ret utrolige krea-kasser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Der er absolut meget i de kasser og der er mange af dem, det er det som gør det hele så magisk :)

      Slet
  4. ej hvor ville jeg blive glad for sådan en gave! .. og det kribler lidt i fingrene, når jeg ser, hvad sådan nogle dims, man har liggende derhjemme, også kan bruges til ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Her hjemme er der gået sport i at pakke gaverne så vildt ind som muligt :)

      Slet