Livstilsfond serveret i de lækreste omgivelser….Giveaway

Mens jeg var på Cuba tikkede der en mail ind med et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. En hel dag med forkælelse, workshops og shoppe muligheder blandt cremen af cremen udvalgt af de dygtigste folk. Redaktionen på IN har samlet alt det bedste fra mode, skønhed, mad og bolig og kogt det ind til en livstilsfond som serveres for de heldige enten lørdag den 14. marts på Kurhotel Skodsborg eller 21. marts på Hindsgavl slot.
Om dagen skriver IN:

Nyt, spændende og eksklusivt event
IN live er en eksklusiv forkælelsesdag, hvor du bliver inspireret af nye trends indenfor mode, skønhed, sundhed, mad og bolig. Gennem inspirerende workshops og foredrag kommer du på tæt hold af redaktionen, vores eksperter og samarbejdspartnere, der øser ud af deres viden. - Ligesom dagen byder på masser af god shopping, skøn frokost og plads til venindehygge.


Billetter kan købes lige her eller du kan læse videre længere nede. 



Billedet er lånt fra IN's hjemmeside

Jeg har fået den udsøgte mulighed for at forkæle en heldig læser med hele to billetter til enten den 14. eller 21. marts. Skriv en kommentar med grunden til hvorfor netop du skal forkæles sammen med en veninde, din mor, søster, svigermor eller hvem du ellers kunne tænke dig at spendere den vildeste forkælelsesdag sammen med.  

Alt det får den heldige vinder:
∙ 5 inspirerende workshops, der giver dig indsigt i de nyeste trends
∙ Shopping
∙ Lækker frokost
∙ Kaffe, te, vand og snacks hele dagen
∙ Goodiebag fuld af overraskelser

Jeg trækker lod blandt alle kommentarer lørdag den 28. februar. 

Denne giveaway er sponsoreret af magasinet IN.

Kommentarer

  1. Sikke en fantastisk give away!
    Jeg ville elske sådan en forkælelsesdag og deltager gerne i konkurrencen.
    Jeg er alenemor til en dejlig krudtugle, men har desværre gennem længere tid været sygemeldt på grund af en diskusprolaps i nakken, som jeg skal opereres for om et par dage.
    Jeg trænger i den grad til nye oplevelser, input, inspiration, hygge og forkælelse, og ville elske at dele sådan en oplevelse med min veninde, som har været en kæmpe hjælp, på trods af at hun har været lidt forsømt på det sidste.
    Jeg krydser fingre, tænder og tæer;-)
    Kh
    laerkeduus@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg ville tage min søster med. Hun fortjener i den grad midt forkælelse efter en svær tid hun har gennemgået.
    Og hey,jeg trænger også selv til lidt forkælelse.

    SvarSlet
  3. WAUW en fin give away

    Jeg vinder yderst sjældent noget, men nu prøver jeg....
    Min svigerinde går igennem en meget svær tid, derfor skal hun have det.

    Min svigerinde en svær tid igennem går nu
    Hendes mor en sjælden sygdom har, som river hende itu

    I denne svære tid må hovedet holdes koldt
    Ville ønske jeg hendes hånd holdt

    Derfor ville denne forkælelse være som et kram
    og hjælpe hende til at kunne se frem

    Krydser fingre for at jeg kan forære denne gave til én der har brug for at få tankerne hen på noget andet.

    Klem M

    SvarSlet
  4. Det er lige hvad jeg føler jeg har brug for..
    Jeg er for nylig separeret og har haft en tough vinter. Nu skal jeg til at ta en indeboebde, og skal selv flytte ud i stuen, så jeg har brug for inspiration.
    Lejligheden er klam og slidt, så det bliver også et hårdt forår, hvor jeg skal prøve at finde ud af at renovere på kontanthjælp.
    Jeg har ikke kunnet rejse på flere år, så jeg trænger til at se noget nyt.
    En pause er meget varmt velkommen!

    SvarSlet
  5. Skøn give away! Jeg ville helt klart tage min søster under armen. Hun har brug for forkælelse efter en vinter, hvor sygdom i kroppen har været i total ubalance med minus energi til følge til stor undren for fagfolk for der er intet at spore. Så nu er jagten gået ind på alternative strategier til at komme problemerne til livs. En god omgang forkælelse og inspiration må da være et skub i den rigtige retning.

    SvarSlet
  6. Wauw hvor lækkert!
    Jeg skal vinde fordi min barsel slutter lige om lidt, og så er det af med de afslappede jogginbukser og på med det mere sofistikerede tøj igen. Kunne helt klart godt bruge lidt hjælp til at få fornyet garderoben mm efter 10 mdr i barsels-boblen. Vil tage min søster med, som netop lige er startet på arb efter sin barsel :-)

    SvarSlet
  7. Hvis jeg skulle være den heldige vinder, vil jeg den 14 marts invitere min skønne veninde med som jeg ser alt for sjældent, da vi bor 3 timers kørsel fra hinanden. Hun har fortjent at blive forkælet efter i det seneste års tid er blevet mødt af den ene opslidende udfordring efter den anden, med et uheldigt fald fra hesteryg og kæmpe jobmæssige udfordringer.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  8. Jeg vil invitere min veninde med d 14 marts. Hun har været en rigtig hård periode igennem, så hun fortjener rigtig meget en forkæelses dag. Og jeg har aldrig selv prøvet det :)

    SvarSlet
  9. Åh, sikke en skøn præmie.
    Jeg vil invitere min søster med. Hun skal giftes til maj, så det ville være fantastisk at kunne give hende en dag, hvor hun er i centrum og med en masse forkælelse. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Min veninde der aldrig havde forestillet sig at skulle tilhører gruppen af fraskilte - men nu gør det !!
    Helle@koiimport.dk

    SvarSlet
  11. Lyder som en dejlig dag! Jeg ville invitere en veninde med, hun har været der for mig gennem en ikke så spændende periode, og har nu meget få midler at gøre godt med, så lidt forkælelse ville være fantastisk!
    /Gro
    grobird@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Super giveaway :-)
    Jeg synes jeg skal vinde den, da jeg har fødselsdag den 28. februar, hvor du trækker lod :-)
    Dagen vil jeg dele med min datter Sara, som så meget fortjener at blive forkælet

    SvarSlet
  13. Foråret er lige om hjørnet og det glæder jeg mig til, så Hindsgavl d.21 marts ville være en god start for min datter og jeg, der er vintertrættte.

    SvarSlet
  14. Jeg vil så gerne kunne invitere min skønne lillesøster med! Hun har altid døren stående åben, og lader mig overnatte hos hende alt, alt for ofte, og så er det gerne inkl. pandekager og lækker havregrød på sengen. Vil gerne give lidt igen :)

    SvarSlet
  15. Jeg selv er boligløs og har været det i 7 måneder, så pengene er små og overskudet det samme. Det er derfor ikke meget jeg får lavet og min bedste veninde får jeg set for sjældent - hun har forresten også fødselsdag her i slutningen af februar, hvor jeg da heldigvis skal se hende - men at vinde dette og inviterer hende med på en lille ekstra fødselsdagstur, ville da være perfekt - samt vi så ville kunne indhente noget af den manglende kvalitetstid sammen <3

    xoxo

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne have min kæreste med... Fordi vi er blevet forældre og så er den slags svært at få tid/råd til... og jeg elsker ham inderligt <3
    miekrumme(a)hotmail.coom

    SvarSlet
  17. Det skal jeg! Og jeg skal have min søster med.

    Vi er den seneste tid gået skævt af hinanden og vi har ikke været så gode til at lytte når den anden taler. Derfor trænger vi til at komme væk fra hverdagens trummerum og fejre at vi er er søstre, at min kommende svoger ikke havde overtaget vagten foran synagogen i weekendens terrorangreb og at min søster og min svoger har besluttet at blive viet til sommer!

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Det ville jeg gerne vinde og tage derhen med min skønne datter som har brug for lidt forkælelse efter sygdom og efterbehandling som slet ikke været sjov.
    y.grupps(a)gmail.com

    SvarSlet
  20. Det er lige hvad min søster og jeg ville ha brug for. Jeg holder for lidt fri, og hun er et sted hvor hun har brug for at tænke på noget nyt spændende.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  21. Det ville være fantastisk at kunne invitere min veninde med på Kurhotel Skodsborg. Vi trænger begge til forkælelse og veninde-tid :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Jeg ville forkæle min mor og hendes veninde med sådan en skøn tur den 14 marts. Med alt den hjælp vi får af hende i dagligdagen ville det være så dejligt at få lov til at forkæle hende :0)

    SvarSlet
  23. Kunne være skønt at vinde sådan en tur... Ville tage min kæreste med hvis han gider og eller min svigerinde eller svigermor. Vi har købt hus for et års tid siden og sat i stand mv. Vi er mere eller mindre færdige, men jeg mangler lidt den sidste inspiration. Jeg kom desværre til skade med knæet i perioden hvor vi satte i stand så det sidste år har jeg været meget sengeliggende og ellers har tiden budt på forskellige tiltag som indsprøjtninger i knæet, operationer, genoptræning mv. Det er snart et år siden jeg sidst blev opereret og jeg er stadig sygemeldt og er ved at være der jeg nok må indse jeg aldrig kommer til at gå normalt igen... En tur til Middelfart ville være en skøn måde at glemme det lidt på og bare nyde...

    SvarSlet
  24. Deltager :)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Er med :-)

    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  26. Jeg vil rigtig gerne vinde denne giveaway og forære den til min datter og svigersøn, der skal være forældre til april . De trænger rigtig til at blive forkælede inden baby kommer til verden. Det skal gerne være på kurhotel Skodsborg d. 14 3.

    SvarSlet
  27. Ja tak, til forkælelsesdag på Hindsgavl d. 21.marts :-)

    SvarSlet
  28. Jeg ville rigtig gerne vinde forkælelse den 21. marts og jeg ville tage min søster med. Vi har begge travlt og ses desværre ikke så tit som vi gerne ville. Så sådan en dag sammen ville være helt vidunderligt!

    SvarSlet
  29. Jeg ville tage min gode veninde med. Hun har lige holdt bryllup for sin datter - og det har trukket tænder ud at planlægge, det hun har fortjent og trænger til forkælelse :-)! Jeg selv har prioriteret, at min datter er på efterskole i år, og derfor har jeg ikke forkæle mig selv med en afbudsrejse til sol og varme og massage, som jeg faktisk synes, at jeg trænger til - så jeg trænger også til forkælelse.
    Og så ville vi bare kunne nyde og hygge og snakke og.... Det ville være så skønt at kunne overraske hende med :-)!

    Vh Åse
    aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  30. Wauw - sikke en giveaway. Hvem
    Ville ikk være over begejstret for at få fingre i sådan en lækker gevinst.
    Hvis jeg skulle være så heldig skulle det hele deles med min søster. Jeg fik nemlig tvillinger for 3 mdr siden og - gues what hun venter tvillinger her om 3 mdr. Så selvom min piger er dejlige nemme så er man da brugt når dagen går på held, og min søs vil ha godt af at få ladet batterierne op inden det går løs:). (Håber ikk jeg har et opslag liggende var ved at deltage men det hele forsvandt).

    SvarSlet
  31. Jeg ville helt sikkert invitere min seje lillesøster med, som med kronisk sygdom, ny lejlighed der skal istandsættes, stresset kæreste og en frygteligt kompliceret graviditet virkeligt godt kunne trænge til lidt forkælelse. Og så ville jeg elske at have tid til at snakke, nyde og opleve��
    Cloudcakegirl@gmail.dk

    SvarSlet
  32. Jeg vil invitere min søster med, for at jeg en sjælden gang kan være sammen med min søster, og hvor det kun drejer sig om os to.
    bente.lorentzen1@skolekom.dk

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg