Jeg en gård mig bygge vil

Idag fylder lillebror 2 år!!! Og jeg vil ikke bruge al min taletid på at nævne hvor vildt hurtigt tiden går og at jeg ikke kan følge med. MEN; hvor er det altså vildt så hurtigt tiden går. Jeg bliver altid utrolig sentimental på ungernes fødselsdage og denne gang synes jeg næsten det er værre end det plejer. Måske er det alderen der trykker eller også kan det have noget at gøre med at min lille baby på ingen måde er en baby mere.
Vi har glædet os til at fejre ham, dels fordi han ikke blev fejret sidste år pga sygdom, dels fordi han er så stor så han forstår at det er ham det handler om og derfor tilføre en masse sjov til festen og aller mest fordi han er vores alle sammens lille marcipangris og der vælter 4X kærlighed ud over ham.
Igår samledes vi på skift i kælderen for at lave hemmeligheder. Mellemstemusen slog sig virkelig løs og pakkede gaven ind som en bondegård. Storemusen gik selv i kælderen og ville gerne have fred til at fordybe sig, jeg slap lidt nemmere om indpakningen for at give plads til pigernes fantastiske kreationer.





Kommentarer

  1. Hvor fint! Og ja, kender godt det der med at tiden gaar alt for hurtigt. Og lige pludselig har man ingen babyer i huset laengere :-(

    Tillykke til ham!

    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hun var også meget stolt! Det er meget underligt nu for første gang i næsten 9 år ikke at ha en baby. så skal man jo begynde at tænke på sig selv også ;)

      Slet

Send en kommentar

Populære indlæg