Unødvendig genialitet PLR 15

Inden jul fik jeg tilsendt en virkelig smart lille dims som jeg blev bedt om at teste.
Så var der styr på mulig juletræshøjde.
Slut med at lede efter og låne mandens knækkede målestok fra Silvan som desuden kun kan måle 2 meter ad gangen (når den ikke er knækket), så jeg gang på gang har fået cirka mål alt efter hvor tykke mine fingre har været der hvor jeg har sat dem. Denne lille geniale dims, som i virkeligheden er helt unødvendig, har gjort det så meget nemmere at komme frem til de rigtige m2 og metermål når der skulle males gulv, ligges gulv, købes møbler, juletræ eller tilføjes nye billeder til billedvæggen. Den lille fætter måler helt nøjagtigt ned til mm. og det er især fedt når man har en ide om hvor de forskellige billeder skal sidde i forhold til hinanden, i forhold til lamper og møbler.
Jeg vil sige, som med så meget andet af alle de nye moderne opfindelser, kunne jeg helt sikkert godt leve uden, men jeg har faktisk brugt den rigtig meget siden jeg fik den.
Til at starte med lå den i kælderen sammen med alle de andre værkstøjsdimser men nu har den fået permanent plads ved mit skrivebord.
Den geniale dims hedder noget så kedeligt som PLR15, lige på det punkt kunne BOSCH godt finde på nogle mere delikate navne, men det er en mindre detalje. Nu mangler jeg bare et laservaterpas så er kan billedvæggen op ad trappen bare komme an.
BOSCH har lavet flere sjove reklamefilm som giver et godt grin se dem her, eller i bunden af indlægget.


Indlægget er sponsoreret af BOSCH, ord og holdninger er mine helt egne. 


Kommentarer

Populære indlæg